Výuka či samostatné studium?

Sekce: Role informačních pracovníků v procesu vzdělávání
 
Autor: Ludmila Tichá, České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní 
 
Plný text (PDF)
 
Abstrakt: Trendem v aktivitách pro zvyšování informační gramotnosti na univerzitách je zpřístupňování kurzů na Webu. Jsou formou samostatného studia a nabídkou pro celoživotní vzdělávání. Příspěvek popisuje typy takových kurzů a předkládá příklad z ČVUT.
 
O autoru: Autorka je vedoucí Ústřední knihovny Fakulty strojní ČVUT. Informační výchově a informační gramotnosti uživatelů se věnuje od počátku 90. let: 1993 stáž na King’s College London, od roku 1995 výuka (v současné době 2 předměty), 2000 založení a vedení pracovní skupiny pro informační výchovu a informační gramotnost na vysokých školách, která se 2002 stala odbornou komisí Asociace knihoven vysokých škol.
 

Další příspěvky v této sekci:

Zpět na program konference

 

AiP logo Copyright © 2002-2003 Albertina icome Praha s.r.o.
INFORUM® a IN® jsou registrované ochranné známky. 
Všechna práva vyhrazena.
Aktualizováno 30.07.2003

Grafický design 
Logo STUDIO aha!

Zpracování datDigital Art Studio