Konference Inforum je již 12 let nejvýznamnější odbornou akcí v České republice zaměřenou na elektronické informační zdroje. Významné renomé si konference během posledních let získává také v regionu střední a východní Evropy. Program konference je zaměřen na různé aspekty týkající se elektronických informačních zdrojů v oblasti vědy a výzkumu, vývoje, vzdělávání a obchodu.

Mezi účastníky konference tradičně patří ředitelé a vedoucí pracovníci knihoven a dalších informačních institucí, knihovníci z veřejných, akademických a firemních knihoven, pracovníci managementu znalostí, informační specialisté a koncoví uživatelé informačních služeb, pracovníci vládních informačních center a soukromé společnosti působící v oblasti informačního průmyslu.

Místo konání Účastníci ze Slovenska
Jak se tam dostanete? Registrace účastníků na místě
Program konference Výstava
Workshopy Stravování
Infomejdan / Infokoncert Ubytování
Registrace a ceny vložného Internet, šatna
Způsob platby Kultura a památky v Praze
Vrácení konferenčního poplatku Kontakty
Časté dotazy

Místo konání

Inforum 2006 se koná v Praze na Vysoké škole ekonomické (nám. Winstona Churchilla 4, Praha 3). Jednotlivé sekce se konají v Nové posluchárně a v posluchárně D.

Jak se tam dostanete?

Nejbližší tramvajová zastávka je Husinecká (projíždějí tudy linky č.5,9,26). Dopravní spojení z kteréhokoliv místa v Praze si můžete pohodlně vyhledat na adrese http://www.dp-praha.cz/cz/dopr_info.htm.

Program konference

Aktuální program a popis jednotlivých sekcí a workshopů jsou dostupné v sekci Program. Hlavní program konference je rozčleněn do sekcí podle vypsaných témat konference. V každé sekci vystupují jak zvaní přednášející z řad odborné veřejnosti, tak i zástupci firem s komerčními prezentacemi. Všechny příspěvky jsou tlumočeny z/do angličtiny.

I v letošním roce bude součástí konference posterová sekce umístěná ve spojovací chodbě mezi Novou a Rajskou budovou. Autoři posterů vystoupí s krátkým příspěvkem v jedné ze sekcí a budou připraveni odpovídat na dotazy během přestávek na kávu a obědy.

Workshopy

Na pondělí 22. května 2006 jsou připraveny půldenní workshopy. Pokud se chcete účastnit pouze workshopu, je třeba při registraci vybrat přihlášku pro workshop. Workshopy jsou placené. Z nabídky letošních workshopů můžete vybírat v Programu . Zde je také uvedeno, kde se workshopy konají a další bližší informace k obsahu workshopů.

Výstava

Účastníci konference Inforum mohou v rámci minivýstavy navštívit stánky vystavovatelů z České republiky, Slovenska, a ze zahraničí. Přehled všech vystavovatelů včetně jejich umístění je zveřejněn v sekci Výstava.

Infomejdan / Infokoncert

24. května večer jste srdečně zváni na společenský raut s hudbou. Rautu předchází koncert, který je přístupný pro přednášející a pozvané hosty. Vzhledem k omezené kapacitě je však třeba se na uvedené akce včas přihlásit zaškrtnutím příslušného okénka v přihlášce. Také prosím nezapomeňte s sebou večer přinést tištěnou pozvánku, kterou obdržíte při registraci na VŠE.

Infokoncert se koná v Zrcadlové kapli Klementina (Mariánské nám.) a začíná v 19:30. Během koncertu budou předány Ceny Inforum 2006 za nejlepší info počin, produkt nebo službu.

Infomejdan se koná na Révovém nádvoří Klementina (v případě špatného počasí na chodbách v 1. patře) a začíná v 21:00.

Nejbližší zastávka MHD se jmenuje Staroměstská (metro linka A, tramvajové linky č. 17,18).

Registrace a ceny vložného

Standardní vložné 3690 Kč
Ranní ptáčata 2 990 Kč
Zvýhodněné vložné 2 690 Kč
Ranní ptáčata 2 190 Kč
Workshop A 0 Kč
Workshop B nebo C (pro účastníky konference) 650 Kč
Pouze workshop B nebo C 990 Kč
Studentské vložné 500 Kč

K registraci prosím použijte online registrační formulář. Ve formuláři je nutné vyplnit Vaše kontaktní údaje, fakturační údaje Vaší instituce, a dále zaškrtnout, kterých sekcí a workshopů se chcete účastnit, a zda máte zájem o obědy a pozvánku na večerní společenské akce. Po vyplnění a odeslání registračního formuláře Vám bude automaticky odesláno potvrzení přihlášky na Váš e-mail.

Registrační poplatek zahrnuje jmenovku, vstup na všechny zaregistrované sekce, vstup na minivýstavu, tašku účastníka s konferenčními materiály, stravenky na obědy (na základě registrace) a pozvánku na večerní společenské akce (na základě včasné registrace). Počet účastníků je omezen. Pro získání slevy pro ranní ptáčata je nutné se zaregistrovat a uhradit účastnický poplatek do 31.3. 2006. Pokud bude přihláška a/nebo platba odeslána až po 31.3. 2006, automaticky bude účtováno vložné bez slevy.

Studentské vložné je určeno výhradně pro studenty denního studia v ČR/SR a neopravňuje k účasti na INFOMEJDANu. Studentské vložné je nutno uhradit nejpozději do 21 dnů od přihlášení, jinak přihláška propadá. Vložné může být uhrazeno převodem z účtu studenta nebo hotově v sídle AiP, částka nesmí být uhrazena žádnou institucí.

Způsob platby

Každý z účastníků obdrží na základě registrace zálohovou fakturu na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení uvedené částky bude zaslán poštou daňový doklad (faktura). Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve výjimečných případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo kreditní kartou až na místě.

Bankovní spojení: HVB Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2, č. účtu.: 5127725001
Variabilní symbol = uveden na Výzvě k úhradě
IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP

Vrácení konferenčního poplatku

V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 30.4. 2006 bude uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 1.5. 2006 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je možné nahlásit jméno náhradníka.

Registrace účastníků na místě

Zaregistrovat se bude možné u registračního pultu na VŠE v úterý od 9:30, v dalších dnech od 8:00 do 17:00.

Stravování

Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE, obvykle od 12:00-13:00. Nezapomeňte prosím na své přihlášce uvést, zda máte zájem o vegetariánskou stravu. Cena jednoho oběda je 65 Kč s DPH. Stravenky na oběd v menze nebude možné zakoupit na místě. Cesta z Nové auly do menzy bude vyznačena šipkami s logem konference.

Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauraci EUREST, která se nachází v Rajské budově (nově přistavená část VŠE). Obědy v restauraci si účastníci hradí sami na místě v hotovosti.

Internet, šatna

Během konference jsou účastníkům ve foyer k dispozici počítače s připojením na Internet. Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8:00 do 18:00.

Ubytování

Nabídku ubytování hledejte nejlépe v sekci Ubytování.

Kultura a památky v Praze

Základní informace o jednotlivých historických památkách naleznete na adrese http://www.pis.cz/c/opraze/pamc/pamc.html. Velmi pestrá je také nabídka pražských divadel, kin, koncertních sálů, muzeí a galerií. Aktuální program je dostupný na adrese http://www.pis.cz/c/interpage.php?menu_item=1094.

Účastníci ze Slovenska

Informační stránku pro slovenské účastníky týkající se dopravy a ubytování nalezenete na http://www.inforum.cz/inforum2006/slovensko.php

Časté otázky

V kolik hodin a kde se INFORUM 2006 koná?
INFORUM 2006 se koná na Vysoké škole ekonomické v Praze od 23-25. května. Podrobný časový harmonogram naleznete v programu.

Chtěla jsem se přihlásit na jeden z workshopů, ale bohužel už to není možné, protože je workshop plný. Neexistuje náhodou možnost být náhradníkem?
Ano, seznamy náhradníků na workshopy vedeme, obvykle je šance, že se ještě místo uvolní. Pošlete nám své jméno, e-mail a název workshopu, o který máte zájem. V případě, že se místo uvolní, Vás budeme neprodleně informovat. Workshop je možné doplatit na fakturu nebo na místě hotově.

Jsem studentkou vysoké školy v Německu, obor Informační management. Konference ve mne vzbudila velký zájem a chtěla bych se zeptat, jestli bych, i přesto že nestuduji v ČR, měla nárok na studentskou slevu?
Ano, k přihlašování použijte, prosím, studentskou přihlášku.

Měla bych zájem pouze o jeden blok z vaší konference Inforum. Je možné se přihlásit pouze na jeden den?
Ne, samostatnou přihlášku pro jednotlivé dny nenabízíme. Všichni přihlášení účastníci se mohou účastnit všech sekcí (do naplnění kapacity) během všech tří dnů.

Jsem přihlášena na Inforum, ale bohužel nemohu přijet a místo mne pojede kolegyně. Je možné provést tuto změnu?
Ano, pokud jste přihlášeni a konference se nemůžete zůčastnit, pošlete nám své jméno a jméno a kontakt na náhradníka / náhradnici.

Ubytovanie je aj tento rok na internáte v Hostivaři? Pripomeniete mi spojenie dopravou?
Ano, sloveští účastníci mají zajištěno ubytování v hotelu Vltava v Hostivaři. K hotelu se dostanete od Vysoké školy ekonomické tramvají číslo 26 (ze zastávky Husinecká do zastávky Nádraží Hostivař) nebo autobusy č. 271, 154, 122, 212 ze stanice metra Skalka (konečná zelené trasy A). V úterý 23. 5. (po skončení oficiálního programu) budou odvezeni všichni ubytovaní účastníci Infobusem do hotelu, kde budou hromadně zaregistrováni a ubytováni. Více informací pro účastníky ze Slovenska naleznete na stránkách http://www.inforum.cz/inforum2006/slovensko.php

Založila jsem přihlášku na konferenci a tím i rozpis, na které sekce jsem se přihlásila, je možné to ještě nějak zjistit?
Ano, všechny přihlášky máme uloženy v registračním systému, napište nám, přihlášku Vám obratem zašleme na Váš e-mail.

Neviete, kto by mi mohol dať informáciu kedy a odkiaľ sa odchádza z Bratislavy na Inforum?
Detailní informace o odjezdu Infobusu ze Slovenska naleznete na stránkách http://www.inforum.cz/inforum2006/slovensko.php.

Ráda bych se přihlásila na Infokoncert, v přihlášce ale tato možnost není. Je možné získat vstup i na tuto akci?
Vzhledem k omezenému počtu míst v Zrcadlové kapli je Infokoncert bohužel dostupný pouze pro vystavovatele, přednášející a zvané hosty.

Jsem přihlášena na letošní konferenci, ale bohužel jsem nedostala žádné materiály. Posílali jste již něco účastníkům?
Před konferencí zasíláme všechny pokyny a potvrzení přihlášení e-mailem. Na místě při registraci účastníci obdrží konferenční materiály včetně programu, lístků na obědy (pro zaregistrované) a vstupenek na společenské akce (pro zaregistrované). Sborník z konference bude po ukončení akce dostupný online na www stránkách Infora.

Mohu se zeptat, zda dostaneme při registraci též daňový doklad o zaplacení účastnického poplatku? Naše ekonomické oddělení ho po nás bude vyžadovat při vyúčtování, prý si jej máme nechat vystavit, protože se poplatek platil jako záloha a oni žádný daňový doklad nemají.
Daňový doklad zasíláme pouze poštou, a to ve chvíli, kdy obdržíme platbu za účast na konferenci na náš účet. Pokud k vám faktura poštou nedorazila, kontaktujte nás.

Až dnes jsem náhodou narazil na stránky konference INFORUM a není již bohužel možné se zaregistrovat. Prosím, bylo by možné se na konferenci zapsat "nad kapacitu"?
Pošlete nám své jméno a e-mail, v případě, že se místo na konferenci uvolní, Vás budeme neprodleně informovat.

Kde najdu sborník z letošní konference?
Sborník z konference INFORUM 2006 bude zveřejněn po ukončení konference na adrese http://www.inforum.cz/inforum2006/sbornik.php, kde budou dostupné všechny příspěvky a prezentace, případně i materály z workshopů. Fulltextové vyhledávání ve všech příspěvcích z Infora za posledních 11 let je možné na adrese http://sbornik.inforum.cz.

Kontakty

Další informace o konferenci, workshopech a večerních akcích získáte:
Albertina icome Praha
tel: (+420) 222-231-212
fax: (+420) 222-231-313
Štěpánská 16, 110 00 Praha 1

Irena Mikešová
Irena.Mikesova @ aip.cz