13. Konference o profesionálních informačních zdrojích


Možnosti prezentace pro firmy

INFORUM 2007 je vítanou příležitostí pro prezentaci všech firem v oblasti elektronického zpracování dat, online informačních služeb, knihovních informačních systémů a dodavatele dalších technických řešení vč. hardware a software pro všechny druhy knihoven, sektor státní správy, akademický sektor a významné soukromé společnosti.

JAK SE LZE PREZENTOVAT?

  • výstava po celé tři dny v předsálí konference VYPRODÁNO
  • vystoupení v programu odborných sekcí konference (max. 20 min.) do 12. února
  • plošná inzerce v tištěném programu konference do 16. března
  • vkládání tištěných materiálů do konferenčních materiálů pro účastníky do 30. března
  • umístění loga v Nové aule
  • podpora společenského večera - programu a občerstvení
  • sponzorství konference (popř. její konkrétní části)
  • sponzorství videopřenosu a online zpravodajství
  • a další možnosti podle individuální dohody

Výstava

Výstava bude zahájena první den konference, v úterý 22. května. Ukončení výstavy je plánováno na čtvrtek 24. května odpoledne. Výstavní plocha se nachází v prvním patře u Nové auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy.
Každý vystavovatel má k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a wi-fi připojení k Internetu.

Vystoupení v odborném programu

Další možností prezentace je vystoupení s firemní prezentací v rámci jedné z konferenčních sekcí. Délka prezentace se odvíjí podle obsazenosti sekce, základní čas vyhrazený na prezentaci je 15 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky (obsahující název příspěvku, jméno přednášejícího, zkrácený životopis, krátký abstrakt). Nejzazší termín pro registraci je 12. únor 2007.

Plošná inzerce v tištěném programu konference

Reklamu pro zveřejnění v tištěném programu je nutné dodat nejpozději do 9. dubna 2007. Formát reklamy je max. 190(š) x 128(v), tj. A5 na šířku a je možné používat plnou barevnost. Tištěný program konference obdrží všichni návštěvníci konference.

Logo v Nové Aule

Dále nabízíme vystavení loga firmy v Nové Aule. Max. velikost loga může být v tomto případě 100 x 120 cm.

Vkládání tištěných materiálů do konferenčních materiálů pro účastníky

Nabízíme také vkládání firemních letáků/brožur (formát A 4, max. 6 listů) do tašek s konferenčními materiály, které obdrží všichni účastníci konference. 600-650 kusů je nutné doručit do 11. května 2007.

Je možné si vybrat pouze některé z těchto prezentačních možností, nebo si jednoduše zvolit některý z cenově výhodných balíčků, podrobnější informace naleznete v ceníku, který zašleme na vyžádání.

Výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)

(další položky automaticky zahrnuté v ceně; týká se pouze těch, kteří objednávají stánek)

  • logo společnosti na webovských stránkách konference + odkaz na homepage společnosti
  • logo společnosti v tištěném programu
  • krátká charakteristika v přehledu vystavujících firem (součást tištěného programu)
  • wi-Fi připojení k internetu
  • 3 vstupy na konferenci
  • 3x obědy v menze VŠE
  • 3 vstupenky na Infomejdan

Máte-li zájem o některou formu prezentace v rámci konference INFORUM 2007, kontaktujte nás, ve vlastním zájmu, co nejdříve - kapacity jsou omezené a rychle se naplňují. Odpovědným pracovníkem pro účast firem je Jana Machonská, tel. 724-544-754.

Doufáme, že Vás naše nabídka zaujme, a těšíme se na Vaši účast na konferenci INFORUM 2007 a na naši budoucí spolupráci.

Statistika 2006

Počet vystavovatelů a sponzorů: z ČR a SR: 9, zahraniční: 20

Počet účastníků: 615