14. Konference o profesionálních informačních zdrojích


Časté otázky - účastníci

  • V kolik hodin a kde se INFORUM 2008 koná?

INFORUM 2008 se koná na Vysoké škole ekonomické v Praze od 28-30. května. Podrobný časový harmonogram naleznete v programu.

  • Chtěla jsem se přihlásit na jeden z workshopů, ale bohužel už to není možné, protože je workshop plný. Neexistuje náhodou možnost být náhradníkem?

Ano, seznamy náhradníků na workshopy vedeme, obvykle je šance, že se ještě místo uvolní. Pokud jste už v přihlášce neoznačili, že se hlásíte jako náhradník, zašlete nám své jméno, e-mail a název workshopu, o který máte zájem. V případě, že se místo uvolní, Vás budeme neprodleně informovat. Workshop je možné doplatit na fakturu nebo na místě hotově.

  • Jsem studentkou vysoké školy v Německu, obor Informační management. Konference ve mne vzbudila velký zájem a chtěla bych se zeptat, jestli bych, i přesto že nestuduji v ČR, měla nárok na studentskou slevu?

Ano, k přihlašování použijte, prosím, studentskou přihlášku.

  • Měla bych zájem pouze o jeden blok z vaší konference Inforum. Je možné se přihlásit pouze na jeden den?

Ne, samostatnou přihlášku pro jednotlivé dny nenabízíme. Všichni přihlášení účastníci se mohou účastnit všech sekcí (do naplnění kapacity) během všech tří dnů.

  • Jsem přihlášena na Inforum, ale bohužel nemohu přijet a místo mne pojede kolegyně. Je možné provést tuto změnu?

Ano, pokud jste přihlášeni a konference se nemůžete zůčastnit, pošlete nám své jméno a jméno a kontakt na náhradníka / náhradnici.

  • Ubytovanie je aj tento rok na internáte v Hostivaři? Pripomeniete mi spojenie dopravou?

Ano, sloveští účastníci mají zajištěno ubytování v hotelu Vltava v Hostivaři. K hotelu se dostanete od Vysoké školy ekonomické tramvají číslo 26 (ze zastávky Husinecká do zastávky Nádraží Hostivař) nebo autobusy č. 271, 154, 122, 212 ze stanice metra Skalka (konečná zelené trasy A). Více informací pro účastníky ze Slovenska naleznete na stránkách http://www.inforum.cz/slovensko/

  • Je občerstvení zahrnuto v ceně?

V základním konferenčním poplatku jsou zahrnuty přestávky na kávu, obědy je třeba objednat a uhradit zvlášť (oběd - polévka, hlavní jídlo, zákusek, nealko nápoj).

  • Založila jsem přihlášku na konferenci a tím i rozpis, na které sekce jsem se přihlásila, je možné to ještě nějak zjistit?

Ano, všechny přihlášky máme uloženy v registračním systému, napište nám, přihlášku Vám obratem zašleme na Váš e-mail.

  • Jsem přihlášena na letošní konferenci, ale bohužel jsem nedostala žádné materiály. Posílali jste již něco účastníkům?

Před konferencí zasíláme všechny pokyny a potvrzení přihlášení e-mailem. Na místě při registraci účastníci obdrží konferenční materiály včetně programu, lístků na obědy (pro zaregistrované) a vstupenek na společenské akce (pro zaregistrované). Sborník z konference bude po ukončení akce dostupný online na www stránkách Infora.

  • Mohu se zeptat, zda dostaneme při registraci též daňový doklad o zaplacení účastnického poplatku? Naše ekonomické oddělení ho po nás bude vyžadovat při vyúčtování, prý si jej máme nechat vystavit, protože se poplatek platil jako záloha a oni žádný daňový doklad nemají.

Daňový doklad zasíláme elektronicky nebo poštou, a to ve chvíli, kdy obdržíme platbu za účast na konferenci na náš účet. Pokud k vám faktura nedorazila, kontaktujte nás.

  • Až dnes jsem náhodou narazil na stránky konference INFORUM a není již bohužel možné se zaregistrovat. Prosím, bylo by možné se na konferenci zapsat "nad kapacitu"?

Pošlete nám své jméno a e-mail, v případě, že se místo na konferenci uvolní, Vás budeme neprodleně informovat.

  • Kde najdu sborník z letošní konference?

Sborník z konference INFORUM 2008 bude zveřejněn po ukončení konference na adrese http://www.inforum.cz/archiv/2008/sbornik/(připravujeme), kde budou dostupné všechny příspěvky a prezentace, případně i materály z workshopů. Fulltextové vyhledávání ve všech příspěvcích z Infora za posledních 13 let je možné na adrese http://sbornik.inforum.cz.