14. Konference o profesionálních informačních zdrojích


Možnosti prezentace pro firmy

INFORUM 2008 je vítanou příležitostí pro prezentaci všech firem v oblasti elektronického zpracování dat, online informačních služeb, knihovních informačních systémů a dodavatele dalších technických řešení vč. hardware a software pro všechny druhy knihoven, sektor státní správy, akademický sektor a významné soukromé společnosti.

JAK SE LZE PREZENTOVAT?

  • výstava po celé tři dny v předsálí konference JIŽ NAPLNĚNO
  • vystoupení v programu odborných sekcí konference (max. 20 min.) JIŽ NAPLNĚNO
  • plošná inzerce v tištěném programu konference JIŽ NAPLNĚNO
  • vkládání tištěných materiálů do konferenčních materiálů pro účastníky uzávěrka objednávekdo 30. března
  • umístění loga v Nové aule
  • podpora společenského večera - programu a občerstvení
  • sponzorství konference (popř. její konkrétní části)
  • sponzorství videopřenosu a online zpravodajství
  • a další možnosti podle individuální dohody

Kdo jsou účastníci konference?

Konference určena pro pracovníky odborných a veřejných knihoven, manažery, vědecké a výzkumné pracovníky, lékaře, vysokoškolské učitele, specialisty v oblasti ICT, pracovníky veřejné správy, studenty a další zájemce o tuto problematiku. Prohlédněte si graf podle typu instituce. Od roku 2003 INFORUM rozšířilo své dosavadní teritoriální zaměření na Českou republiku a Slovensko také na ostatní země střední a východní Evropy.

Výstava

Výstava bude zahájena první den konference, ve středu 28. května. Ukončení výstavy je plánováno na pátek 30. května odpoledne. Výstavní plocha se nachází v prvním patře u Nové auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy.
Každý vystavovatel má k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k Internetu.

Vystoupení v odborném programu

Další možností prezentace je vystoupení s firemní prezentací v rámci jedné z konferenčních sekcí. Délka prezentace se odvíjí podle obsazenosti sekce, základní čas vyhrazený na prezentaci je 15 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky (obsahující název příspěvku, jméno přednášejícího, zkrácený životopis, krátký abstrakt). Nejzazší termín pro registraci je 18. únor 2008.

Plošná inzerce v tištěném programu konference

Reklamu pro zveřejnění v tištěném programu je nutné dodat nejpozději do 14. dubna 2008. Formát reklamy je max. 190(š) x 128(v), tj. A5 na šířku a je možné používat plnou barevnost. Tištěný program konference obdrží všichni návštěvníci konference.

Logo v Nové Aule

Dále nabízíme vystavení loga firmy v Nové Aule. Max. velikost loga může být v tomto případě 70 x 70 cm.

Vkládání tištěných materiálů do konferenčních materiálů pro účastníky

Nabízíme také vkládání firemních letáků/brožur (formát A4, max. 3 listy) do tašek s konferenčními materiály, které obdrží všichni účastníci konference. 600 kusů je nutné doručit do 16. května 2008.

Je možné si vybrat pouze některé z těchto prezentačních možností, nebo si jednoduše zvolit některý z cenově výhodných balíčků, podrobnější informace naleznete v ceníku, který zašleme na vyžádání.

Výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)

(další položky automaticky zahrnuté v ceně; týká se pouze těch, kteří objednávají některý z balíčků)

  • logo společnosti na webovských stránkách konference + odkaz na homepage společnosti
  • logo společnosti v tištěném programu
  • krátká charakteristika v přehledu vystavujících firem (součást tištěného programu)
  • připojení k internetu
  • 3 vstupy na konferenci (včetně přednášejícího)
  • 3x obědy v menze VŠE
  • 3 vstupenky na Infomejdan
  • vstupné pro další účastníky z Vaší firmy za zvýhodněnou cenu (personál na stánku, apod.)

Máte-li zájem o některou formu prezentace v rámci konference INFORUM 2008, kontaktujte nás, ve vlastním zájmu, co nejdříve - kapacity jsou omezené a rychle se naplňují. Odpovědným pracovníkem pro účast firem je Andrea Kutnarová.

Doufáme, že Vás naše nabídka zaujme, a těšíme se na Vaši účast na konferenci INFORUM 2008 a na naši budoucí spolupráci.

Statistika 2007

Počet vystavovatelů a sponzorů: z ČR a SR: 12, zahraniční: 20
Počet účastníků: 639

slozeni_ucastniku_v_roce_2007_327

Účastníci INFORUM 2007 - rozdělení podle zemí:
(vyjma vystavovatelů)

ČR
419SR 79
Rakousko
1Belgie 3
Bulharsko 2Čína
1
Dánsko
1Finsko
7
Německo
1Maďarsko 3
Izrael
2Itálie
2
Korea
2Lotyšsko
4
Litva 4Lucembursko
1
Nizozemí
3Polsko 6
Rumunsko 1Srbsko 1
Jižní Afrika
2UK 5
USA
3