Informace pro účastníky

Důležité termíny

19. dubna 2013 Termín pro ranní ptáčata – přihláška + odeslání účastnického poplatku
30. dubna 2013 Možnost stornovat přihlášku
10. května 2013 Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku
20. května 2013 Workshopy
21. května 2013 10:00 Zahájení doprovodné výstavy
21. května 2013 19:30 Společenský večer

Stravování

Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE a zahrnují polévku, hlavní jídlo, dezert a nealkoholický nápoj. Nezapomeňte, prosím, na své přihlášce uvést, zda máte zájem o vegetariánskou stravu.

Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauracích, které se nacházejí v Rajské či Nové budově VŠE, případně v restauracích v blízkosti VŠE.

Internet a šatna

Během konference jsou účastníkům ve foyer k dispozici zařízení Microsoft s připojením na internet (technickou podporu zajišťuje firma INCAD). Vysoká škola ekonomická poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (Wi-Fi). Přihlašovací jméno a heslo na vyžádání u registrace.

Pro účastníky je bezplatně zajištěna šatna v blízkosti registrace po celou dobu konání konference.


Organizátoři

Albertina icome Praha
VŠE

Hlavní sponzor

Albertina icome Praha & Albertina icome Bratislava

Mediální a technologičtí partneři

INCAD
Inflow
LibRa

banner