EN

24. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích

29. - 30. května 2018, Praha

Co je dobré vědět

4. května 2018
Termín pro ranní ptáčata
9. května 2018
Možnost stornovat přihlášku
25. května 2018
Odeslání účastnického poplatku
28. května 2018
Workshopy
29. května 2018
od 8:30 a dále v průběhu konference
Zahájení registrace účastníků na VŠE
29. května 2018
10:00
Záhájení konference
29. května 2018
19:00 - 22:00
Společenský večer – Infomejdan

Výstava

Výstava domácích a zahraničních firem bude otevřena ve foyer a v 1. patře Vencovského auly po celou dobu konání konference.

Prohlédnout plánek výstavy.

Registrace na VŠE

Registrace přihlášených účastníků na Vysoké škole ekonomické začíná v úterý 29. května v 8:30. Vyzvednout si svou visačku a konferenční materiály je možné samozřejmě kdykoli během konference. Vstup do prostor konání konference a výstavy INFORUM je povolen pouze registrovaným účastníkům, kteří mají viditelně umístěnu oficiální konferenční jmenovku se svým jménem. Konferenční jmenovka je nepřenosná.
Vložné na konferenci zahrnuje vstup na všechny sekce, jmenovku (visačku), konferenční materiály, občerstvení během přestávek, vstup na výstavu, a pozvánku na společenský večer (na základě označení příslušného políčka v přihlášce).
Vložné na workshop v rámci účasti na konferenci/sa­mostatné vložné na workshop zahrnuje vstup na workshop, materiály a občerstvení.

Místo konání konference a doprava na místo.

Stravování

Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE a zahrnují polévku, hlavní jídlo, dezert a nealkoholický nápoj. Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauracích, které se nacházejí v Rajské či Nové budově VŠE.

Možnosti jsou také ve stravovacích zařízeních v blízkosti VŠE.

Internet a šatna

Vysoká škola ekonomická poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (Wi-Fi). Přihlašovací jméno a heslo na vyžádání u registrace.

Pro účastníky je bezplatně zajištěna šatna v blízkosti registrace po celou dobu konání konference.

Parkování

V místě konání konference nelze parkovat zdarma, poblíž se nacházejí pouze placené parkovací zóny.

Príspevok pre členov SSKK

Spolok slovenských knihovníkov a knižníc (SSKK) prispeje jednému zástupcovi kolektívnej členskej knižnice SSKK (účastníkovi alebo prednášateľovi konferencie INFORUM 2018) sumou vo výške 20 EUR. Žiadosť s uvedením čísla účtu knižnice v tvare IBAN, na ktorý Vám finančný príspevok prevedieme, prosíme zaslať mailom:

  • poštou na adresu: Spolok slovenských knihovníkov a knižníc, Michalská 1, 814 17 Bratislava
  • alebo mailom na adresu predsedníčky SSKK: Ing. Silvia Stasselová, silvia.stasselova@gmail.com
  • najneskôr v termíne do 5. júna 2018 (štyri pracovné dni po skončení konferencie INFORUM 2018)
  • podmienkou finančného príspevku SSKK na konferenciu INFORUM 2018 je uhradený kolektívny členský príspevok knižnice na rok 2018

Ubytování

Hotel Vltava (kolej Hostivař) – v případě zájmu o ubytování kontaktujte paní Soňu Hrdličkovou (rezervace@kam.cuni.cz, +420 770 141 704). Kolej se nachází na adrese Weilova 2, Praha 10 – Hostivař s přímou dopravní dostupností na konferenci (na VŠE jede tramvaj č. 26).
Cena za lůžko: jednolůžkový pokoj 500 Kč, dvojlůžkový pokoj 420 Kč, včetně všech poplatků

Místo konání

Program bude probíhat ve Vencovského aule a posluchárně D v Nové budově VŠE.

Nejbližší tramvajová zastávka: Husinecká (tram 2, 5, 9, 26)
Nejbližší autobusová zastávka: Náměstí Winstona Churchilla (bus 135)

Dopravní spojení z kteréhokoli místa v Praze si můžete pohodlně vyhledat na webových stránkách Dopravního podniku hlavního města Prahy.

Partner INFORUM

ILI - Internet Librarian International, 16.–17. října, 2018 v Londýně

25% sleva pro účastníky INFORA

Organizátoři

Hlavní sponzor

Mediální partneři