Návrat na hlavní stránku
Jak se vám líbilo letošní INFORUM?

Pro autory příspěvků

Vítejte na stránce určené pro autory příspěvků na konferenci INFORUM 2005. Jsme velmi rádi, že se budete letošní konference účastnit.

Koordinátorkou konference je Jana Machonská. Zodpoví všechny Vaše dotazy týkající se uvedených pokynů i všeobecné dotazy k organizaci konference. Se svými dotazy se obracejte přímo na tel. 222 231 212 nebo jana.machonska@aip.cz

  • Všeobecné informace o konferenci (soubor ke stažení ve formátu .pdf)

Termíny


25. dubna 2005: odevzdání plných textů příspěvků
20. května 2005: odevzdání prezentací v MS PowerPoint
24. až 26. května 2005 denně 8-17 hod: registrace účastníků na konferenci
25. května 2005 19:30-23 hod: Infokoncert a Infomejdan

Odevzdání příspěvku

Všechny příspěvky budou publikovány na webovských stránkách v online sborníku.

Rozsah plného textu: 3-15 stran + přílohy
Formát plného textu: DOC (Word 95/97/2000), RTF nebo PDF, poslat e-mailem nebo na disketě poštou.

  • Pokyny pro autory (soubor ke stažení ve formátu .doc)

Vystoupení na konferenci

Přednášející mají standardně 15 minut na vlastní prezentaci a 5-10 minut na dotazy a diskusi k příspěvku. Během přestávky před svým vystoupením nezapomeňte vyzkoušet svou prezentaci na předváděcím PC v přednáškovém sále a kontaktovat předsedu své sekce. Vzhledem k přesnému načasování programu konference Vás žádáme o dochvilnost a především o přesné dodržení časového rámce Vašeho vystoupení a pokynů předsedy sekce.

PPT prezentace

Nejlepším způsobem je poslat kopii Vaší prezentace předem e-mailem nejpozději do 20. 5. na adresu jana.machonska@aip.cz (pro komprimaci laskavě používejte program WinZip, pokud používáte nestandardní fonty, nezapomeňte je uložit spolu s prezentací – viz. Uložit jako … Možnosti). Tak ji budeme moci zkontrolovat a předem nainstalovat na prezentační server. Nezapomeňte však, prosím, s sebou pro jistotu vzít také záložní kopii prezentace na disketách (doporučujeme vytvořit raději 2 záložní sady) nebo na CD-R disku nebo na USB flash disku.

Technické vybavení

V přednáškových místnostech zajistíme dataprojektor, plátno, počítač (PC/Windows s programy Office XP vč. PowerPoint, Netscape a MS Internet Explorer a s napojením na Internet) a mikrofony. Během prezentace můžete využít ukázek "naživo" po Internetu. VŠE má kvalitní a rychlé napojení, přesto Vám doporučujeme, abyste si rovněž připravili své ukázky "offline" (stažením html stránek popř. s použitím Lotus Screencamu a jejich uložení na CD-ROM) pro případ nepředpokládaných problémů. Ve foyer i v sále bude přítomen technický pracovník pořadatele, který Vám pomůže s řešením případných potíží.

Použití vlastního notebooku je v zásadě možné, ale nelze vyloučit problémy s kompatibilitou s projekčním zařízením, navíc je potřeba poměrně hodně času pro instalaci, vyzkoušení a přepojení v průběhu sekce, proto tuto variantu nepreferujeme.

Postery

Postery budou vystaveny v Nové Aule VŠE po dobu konání konference. Autoři mohou být u svých posterů k dispozici během přestávek na občerstevní.

Očekávané rozměry posteru jsou 80 cm (š) x 110 cm (v). Všechny potřebné pomůcky pro instalaci posteru budou k dispozici na místě.


Přihlášení na konferenci

Jako přednášející se můžete automaticky zdarma zúčastnit všech jednání konference jako VIP účastník, podmínkou však je vyplnění přihlášky. Odkaz na Vaši osobní přihlášku Vám bude zaslán separátním e-mailem. Pokud se tak nestane, je možné si ho vyžádat na adrese jana.machonska@aip.cz. Nezapomeňte uvést své požadavky na zajištění obědů, účast na jednotlivých sekcích a také hlasovat o Ceny INFORUM 2005.

Registrace

Po svém příjezdu se prosím u vstupu na konferenci zaregistrujte a vyzvedněte si svou visačku, kupóny na obědy a pozvánky na doprovodné akce.

Děkujeme Vám za pozornost při čtení těchto pokynů a za ohleduplnost vůči ostatním přednášejícím v průběhu konference.

Připomínky a podněty k této stránce zasílejte na jana.machonska@aip.cz

© 2005 Albertina icome Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.