| 
									
										
											| Název sekce
												 | 
													Zahájení konference
												 |  Vladimír Karen, Albertina icome Praha s.r.o., Praha 
									
										|  
 
 |  
										|  |  
										| 
 Vážení cestující, hovoří k Vám kapitán letové posádky. Vítejte na palubě letadla společnosti INFORUM AIR na pravidelné lince z
												Prahy do Informační společnosti. Letíme v letové hladině 10 000 stop rychlostí 10 let za hodinu, venkovní
												teplota je 17 stupňů. Náš let potrvá tři dny, v cílové destinaci je trvale slunečné počasí bez jediného mráčku,
												cestou nás však mohou čekat mírné turbulence. Nyní nám dovolte, abychom Vás seznámili s bezpečnostními opatřeními v našem letadle. Naše letušky vám již ukázaly
												plovací vesty a dýchací přístroje, které máte ve svých taškách, já vás nyní seznámím s funkcí přístrojů pro
												výdej studené a teplé vody. 
 |  
										|  |  
										| 
 Naše asistentka Irena právě stojí u výdejního stojanu na teplou a studenou vodu. Studená voda teče po stlačení
												kohoutku obvyklým způsobem. V minulých letech se však periodicky objevovaly dotazy ohledně kohoutku na teplou
												vodu. Ten si nyní probereme důkladně. 
 |  
										|  |  
										| 
 V prvé řadě je třeba pod kohoutek nastavit kelímek, aby vám horká voda netekla na nohy. 
 |  
										|  |  
										| 
 Pak uchopíme kohoutek mezi palec a ukazováček, jak naznačuje fotografie. 
 |  
										|  |  
										| 
 Tlakem obou prstů proti sobě stlačíme pojistku v zadní části kohoutku. 
 |  
										|  |  
										| 
 Nakonec stlačíme přední část kohoutku dolů – a hle! – voda teče! 
 |  
										|  |  
										| 
 V průběhu letu vám budeme servírovat občerstvení i možnost nákupu bezcelních informačních zdrojů. V případě
												ztráty vědomí z hladu laskavě následujte cedule s nápisem „oběd – menza“. Nakonec si Vás dovoluji upozornit, že je vám plně k dispozici také další letový personál - vystavovatelé - v
												prostoru registrace, ve foyer a v dalším foyer v 1. patře. Ve všech těchto prostorech je rovněž k dispozici káva
												a čaj. Děkuji vám za pozornost, posádka kapitána Karena vám tímto přeje příjemný let. 
 |  |