Časté otázky – přednášející

Je možné aby sme na konferenciu prišli aj dvaja s jedným príspevkom?
Ano, konference se samozřejmě mohou účastnit i spoluautoři, účast na konferenci má však vždy zdarma pouze 1. autor, další spoluautoři se přihlašují přes standardní přihlášku za standardní vložné.
Aký je rokovací jazyk a v akom jazyku sa maju poslat príspevky?
Oficiálními jazyky na konferenci jsou čeština, slovenština a angličtina. V obou posluchárnách je zajištěno simultánní tlumočení z/do angličtiny. Příspěvky lze odevzdávat v češtině, slovenštině nebo angličtině.
Pokud má příspěvek spoluautora, má rovněž podepsat smlouvu?
Ne, smlouvu podepisuje vždy pouze 1. autor, který zodpovídá za vypořádání (finanční, autorská práva, ap.) s případnými spoluautory.
Pokud budu dávat do plného textu obrázky – kam je mám zařadit? Do textu nebo jako přílohu?
Záleží pouze na Vás, doporučujeme ale zařazení obrázků přímo do textu.
Připravuji příspěvek na Inforum, existují nějaké pokyny autorům, jak má písemná podoba příspěvku vypadat?
Ano, příspěvek, prosím, připravte podle Pokynů pro autory.
Potřeboval bych upřesnit, na jak dlouhou prezentaci se mohu připravit?
Přednášející mají standardně 20 minut na vlastní prezentaci a 5 minut na dotazy a diskusi k příspěvku. Přesný harmonogram sekce a další důležité informace Vám nejpozději týden před konferencí zašle předseda sekce.
Mám dotaz ohledně Smlouvy o dílo, zejména ohledně 2/2.1.c) Předpokládám, že nemohu, podepíši-li tuto smlouvu, zpřístupnit svůj článek, např. na svoji webovou stránku.
Zveřejnit příspěvky je možné po ukončení konference, autor je však v takovém případě povinen uvést, že tento příspěvek byl uveřejněn ve sborníku na webových stránkách konference INFORUM 2010.
Bude pro přednášejícího možnost využít při prezentaci Internet?
Ano, obě posluchárny nabízejí připojení na Internet z přednáškového PC.

Organizátoři

  • Albertina icome Praha VŠE

Hlavní sponzor

  • Springer

Mediální a technologičtí partneři

  • Český rozhlas - Leonardo
  • Ikaros
  • INCAD
  • LibRa

INFORUM na Facebooku

  • Facebook logo